Конструктор вправ LearningApps

Добрий день, шановні колеги! 
Сьогодні мені б хотілося поділитися з вами власним досвідом використання сервісу «LearningApps». Даний сервіс є потужним дидактичним інструментарієм для організації цікавого та розвивального процесу навчання, сприяє підвищенню ефективності занять та мотивації учнів до оволодіння навчальним матеріалом.
Даний сервіс був розроблений німецькими і швейцарськими вченими Майклом Хільшером і Вернером Хартман (Університет освіти м. Берн, Швейцарія; університет м. Майнца і університет прикладних наук м. Циттау / Герлиц, Німеччина)  як науково – дослідницький проект Центру Педагогічного коледжу інформатики.
 Сервіс  «LearningApps» представляє собою конструктор, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Їх можна використовувати в роботі з інтерактивною дошкою, або як індивідуальні вправи для учнів.
Головна ідея інтерактивних завдань полягає в тому, що кожен учень може перевірити та закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню пізнавального інтересу та підвищенню ефективності занять.
На сайті, адресу якого ви бачите на слайді,  доступна велика база завдань, розроблених вчителями з різних країн світу для усіх навчальних предметів. Кожен із ресурсів можна використовувати на своєму уроці, змінити під власні потреби, розробити схожий чи зовсім інший навчальний модуль. На сьогодні даний сервіс є абсолютно безкоштовним.
Отже, розпочнемо!

КРОК 1.  Переходимо на сайт за посиланням https://learningapps.org.

КРОК 2. Обираємо мову інтерфейсу – українську.

КРОК 3. Реєструємося на сайті. Для проходження процедури реєстрації на сайті обираємо кнопку Реєстрація і в діалоговому вікні, що з’явилося натискаємо кнопку Створити новий обліковий запис

Створюємо новий обліковий запис: вводимо логін, електронну скриньку, пароль, код безпеки і натискаємо кнопку Створити обліковий запис.
 Заповнюємо анкету: вводимо логін, електронну скриньку, пароль, код безпеки і натискаємо кнопку Створити обліковий запис.
Всі поля реєстраційної форми потрібно уважно заповнювати і потім зайти під своїм створеним акаунтом. Бажано вказувати свої дійсні дані аби потім вашим учням і колегам було зрозуміло, що це ваша авторська робота (автори робіт відображаються на посиланні на вправу).
  На даному ресурсі можна спробувати попрацювати і без реєстрації, але для збереження результатів та їх публікації все ж таки потрібно зареєструватися.
 Після реєстрації на сайті, користувачеві стають доступні закладки: Налаштування профілю, Пошук, Перегляд вправ, Створити вправу, Мої класи, Мої вправи та інші. 

КРОК 4. Робота в середовищі. Перш ніж розпочати створення власних інтерактивних завдань з колекції шаблонів, пропонованих сайтом, раджу познайомитися з галереєю сервісу. Для цього натисніть «Перегляд вправ», виберіть категорію (навчальний предмет). Пошук потрібної вправи можна звузити за допомогою визначення рівня - від дошкільної освіти до післядипломної освіти за допомогою переміщення бігунка.

Класифікація вправ. На сайті представлено більше 30 різних інтерактивних видів вправ (знайти пару, вікторини,  кросворди,  пазли,  гра «Хто хоче стати мільйонером?”, гра «Парочки» та інші), 5 з них у формі гри для 2 - 4 учасників. Деякі з них розглянемо детальніше.

Вправа: пазли. Тема: «Координатні чверті».
Пропоную вашій увазі приклади завдань з математики, створених на цьому сервісі. Розпочнемо з використання пазлів при вивченні математики.
Збираючи пазл, можна подорожувати по різних містах і країнах, зануритися у світ фентезі і казкових героїв, пограти з улюбленими тваринами і, взагалі, - створити свій власний світ.
А що якщо картинка для пазла буде не звичайна, а "математична". Наприклад, графік функції, або формула. Тоді, збираючи пазл, учні отримують можливість повторити і закріпити певні знання.

Пропоную вашій увазі на слайді пазл з теми: «Координатні чверті». Учням необхідно встановити якій чверті належить кут.

Якщо чверть вказана невірно, учню пропонується спробувати ще раз.

На слайді ми бачимо вже зібраний пазл.

Якщо сподобалась інтерактивна вправа, можна створити подібну, натиснувши кнопку «Створити схожу вправу» або закласти у «Мої вправи».

Вправа: вікторина. Тема: «Взаємне розташування прямих у просторі».
В середовищі пропонуються шаблони для створення вікторин двох видів: з однією правильною відповіддю та з множинним вибором відповідей. В обох шаблонах присутня можливість вставки мультимедійного контенту: зображення, аудіоматеріалів та відеоматеріалів.
На слайді представлено фрагмент вікторини з теми «Взаємне розташування прямих у просторі». 

Вправа: перший мільйон. Тема: «Паралельність площин».
До цього виду прикладів можна віднести і гру «Перший мільйон» (аналог відомої телегри), шаблон якої також можна використати в середовищі.

Вправа: класифікація. Тема: «Правило суми та добутку».
Вправа класифікація з теми «Правило суми та добутку». Учням за допомогою миші потрібно посортувати задачі відповідно до способу їх розв’язання. 

По завершенні виконання завдання можна переглянути по категоріям правильність відповідей: зеленим контуром позначено правильний вибір, червоним – неправильний

Вправа: знайти пару. Тема: «Об'єми тіл обертання».
Вправа знайти пару з теми «Об’єми тіл обертання».
Завдання передбачає з’єднання зображень тіл обертання з відповідною формулою об’єму  перетягуванням за допомогою лівої кнопки миші.
При потребі фрагменти можна роз’єднати, клацнувши мишкою на межі з’єднання. 

Вправа: фрагменти зображення. Тема: «Елементи  конуса».
Вправа фрагменти зображення з теми «Елементи конуса».
Учням необхідно вибрати позначку та вказати назву елемента чи перерізу конуса на зображенні. Для цього наводимо мишку на шпильку і зі списку обираємо назву елемента. 

Ось так виглядає правильно виконане завдання. 

Вправа: заповнити пропуски. Тема: «Призма та її елементи».

Мета цієї гри полягає в тому, щоб заповнити всі пропуски будь-якими фразами або даними з випадного списку

В зелених прямокутниках – правильна відповідь, в червоних – неправильна.

Вправа: доміно. Тема: «Найпростіші тригонометричні рівняння».

Учням потрібно розставити картки таким чином, щоб кінець однієї картки був відповіддю або завданням наступної картки.

Вправа: знайти слова. Тема: «Піраміда».
Навчальна гра: знайти слова з теми «Піраміда». Суть вправи полягає в складанні слова з букв, розташованих у сітці поруч один з одним. Слова можна розташовувати не тільки по вертикалі і горизонталі, але і по діагоналі. Створюючи завдання, можна відразу задати ключові слова, які потрібно знайти в таблиці та виділити їх, а можна подати опис цих понять, як представлено на слайді.
Шаблон «Кросворд».  Для складання кросворду нічого не треба малювати або креслити. Введіть в відповідні поля свої питання і відповіді, все інше програма зробить сама, розмістивши слова по горизонталі і вертикалі і визначивши місця перетинів. Можна встановити фонову картинку.

Закладка «Мої вправи». Пропоную Вам познайомитись із наступними закладками Мої вправи і Мої класи
В закладці Мої вправи зберігаються вправи, які підготував викладач, а також вправи, які виконали учні і які були опубліковані вчителем для загального користування.
Клацнувши мишкою по папці ми маємо можливість «керувати» папкою:
·      перейменувати;
·      копіювати;
·      перенести в іншу категорію;
·      видалити.
Для того, щоб створити нову вправу натискаємо кнопку Створення вправи.

 Закладка «Мої класи».
 Кожен викладач за своїм бажанням може створити набір навчальних груп з якими він працює  у власному акаунті. Для цього викладачу необхідно зареєструвати своїх учнів, а система автоматично надасть пароль і логін кожному учню.
Посилання Папка класу відкриє папку вчительських і учнівських робіт цієї групи.
Посилання Статистика  дає можливість переглянути кількість виконаних і опублікованих учнями вправ.
На слайді ви можете побачити створені мною групи, в яких я викладаю математику.
Для того, щоб створити нову групу натискаємо кнопку Створити клас. 

Реєстрація учнів
Створивши нову групу, необхідно зареєструвати учнів, для цього натискаємо кнопку Створити додаткові облікові записи учнів. Далі вводимо ім’я та прізвища учнів, логін та пароль генеруються автоматично. Після цього учні мають доступ до своїх власних сторінок і можуть працювати з вправами.
Крім того, можна розмістити оголошення для всієї групи, або вести приватну переписку з учнями, де рекомендувати виправити помилки і неточності.  

Бажаю всім творчої наснаги та успіхів в роботі!




Комментариев нет:

Отправить комментарий